fb gplus

onas

oferta

zaufalinam

blog2

Copywriting: Czy zadajesz Twoim klientom pytania?

Ostatnio przeglądałam sieć, tak w ramach zabijania wolnego czasu. Przeskakiwałam wzrokiem po nagłówkach, szybko omiatałam je wzrokiem i zmieniałam stronę. Pociąg, którym jechałam, stukotał sennie, do stacji docelowej było jeszcze prawie dwie godziny jazdy. I wtedy mnie olśniło...

Copywriting – teksty nie muszą być dobre

Prawda jest taka, że by pisać wciągające, wzbudzające zainteresowanie teksty na strony www, do katalogów czy też opisów produktów – wcale nie trzeba mieć zadatków na noblistów. Lepiej jest skupić się na prostych technikach, które sprawiają, że klient wciągnie się w tekst i nie będzie umiał zrezygnować z czytania.

Nawet jeśli doczyta do ostatniej linijki i stwierdzi: „E, to jakieś bzdury, nie zgadzam się”, to jednak osiągnąłeś efekt – sprawiłeś, że poświęcił swój cenny czas, zapoznał się z tekstem. A może nawet zapamięta go na dłużej...

A jakie jest Twoje pytanie?

To właśnie dotarło do mnie, gdy omiatałam wzrokiem przypadkowe nagłówki – kochamy pytania, które nas frapują. Czy zadajesz swojemu klientowi pytania w tekście? Czy skupiasz jego uwagę na tym, by zaczął myśleć o Twojej ofercie?

copywriting skutecznie

Źródło: pinterest.com

Pytanie w nagłówku – sukces copywritera

Najlepszym miejscem na umieszczenie pytania w nagłówku. Klient musi być zaskoczony już na wstępie. Jak to zrobić? Oto kilka przykładów:

„Czy tak wygląda Twój laptop?”

„Dlaczego Twoi klienci odchodzą?”

„Wiesz, jak wyglądają Twoje żyły?”

Wobec takich tytułów mało kto przechodzi obojętnie. Sprawdziliśmy to nieraz w naszej pracy – dobre pytanie generuje duże zainteresowanie tekstem. Od Ciebie zależy, czy wykorzystasz jego moc do własnych potrzeb.

zespol

kontakt